Afsluiting jubileumjaar met een eigen Glossy

Het was een heel bijzonder jaar, de LSV vierde haar 100e verjaardag. Een respectabele leeftijd, zeker voor een 1-pitter. In mei hebben we het tijdens de jubileum feestweek uitgebreid gevierd. Deze fantastische jubileumweek is vastgelegd in een Glossy. De leerlingen hebben vandaag allemaal een exemplaar meegekregen.

Een bewaarexemplaar als aandenken aan het jubileum en als herinnering aan de basisschooltijd!

Donderdagochtend kwamen alle groepen bijeen om met elkaar kerst te vieren. Het thema was ‘Toekomst’. We hebben prachtige stukjes voorbij zien komen. De kleuters hebben het kerstverhaal uitgespeeld, er werden liedjes gezongen, zelfbedachte gedichten voorgelezen en er was zelfs een mimespel. Als afsluiting van het gehele jubileumjaar heeft de directeur, Berdina Seinstra, ook nog de Glossy gepresenteerd die deze vrijdag werd meegegeven aan de leerlingen. Een mooi tijdschrift waarin elke groep een eigen pagina heeft met een fotocollage, er themapagina’s zijn rondom de activiteiten/workshops van de feestweek en interviews zijn te lezen met oud-leerlingen. Al met al een prachtig exemplaar om ons te herinneren aan een onvergetelijk jubileum.