LSV op dreef bij Saco Velt Bokaal

De dansschool van Saco Velt bood vandaag plaats aan de laatste van een drietal auditierondes. Leerlingen van de Leeuwarder Schoolvereniging (LSV) wonnen zowel de A- als de B-klasse.

Finalisten A-klasse geheel vertegenwoordigd door de leerlingen uit groep 8a en 8b van de LSV!

Het project om de Saco Velt Bokaal (danswedstrijd in de Cha Cha Cha voor basisschoolkinderen uit groep 8 uit Leeuwarden en omstreken) is weer los! Na twee ‘coronajaren’ wordt de grote finale op woensdag 15 juni eindelijk weer gedanst in een bomvolle Stadsschouwburg de Harmonie. De leerlingen van de LSV hebben flink geoefend en hun inzet werd dan ook beloond. De voltallige A-klasse bestond uit leerlingen van onze school en het nieuws haalde zelfs de krant. Heel knap gedaan, we wachten met smart op de finale!

Klik hier om het artikel van de Leeuwarder Courant te bekijken.

(bron: Leeuwarder Courant. (2022). Leeuwarder Schoolvereniging op dreef bij Saco Velt Bokaal. Retrieved from https://lc.nl/)