Ruimte voor nieuwe leerlingen

Op de Leeuwarder Schoolvereniging wordt met kleine homogene groepen gewerkt. Hierdoor wordt extra aandacht voor leerlingen mede mogelijk gemaakt. In een aantal groepen is beperkt ruimte voor nieuwe leerlingen.

Instroom kleutergroep schooljaar 2023-2024: We hebben nog een paar plekjes beschikbaar voor vierjarigen die instromen in het schooljaar 2023-2024. Het betreft kinderen die tussen 1 oktober 2023 en 1 oktober 2024 vier jaar worden (geboren tussen 1 oktober 2019 en 1 oktober 2020). In dit filmpje kunt u zien hoe ons onderwijs in een kleutergroep is georganiseerd.

Bestaande groepen 4 en 6: Daarnaast is er beperkt ruimte voor nieuwe leerlingen in de groepen 4 en 6 (schooljaar 2023-2024). Op grond van ons ondersteuningsprofiel is plaatsing in één van deze groepen altijd afhankelijk van de mate van de zorgvraag en ondersteuningsbehoefte van de aangemelde leerling. Het groepsbelang van de bestaande klas gaat in het geval van zijinstroom voor het individuele belang van de aangemelde leerling.

Voor meer informatie kunt u vrijblijvend bellen naar (058) 212 66 18 en vragen naar Titia Algera. Of meld u op onze website aan voor een kennismaking/rondleiding via https://leeuwarderschoolvereniging.nl/kies-voor-lsv/. Dit formulier staat op onze website onder het kopje ‘Kies voor LSV‘, ’Aanmelden’, button ‘Informatie of rondleiding aanvragen’.